Психологиялық тренинг "Менің денсаулығым" » №37 "Бәйтерек" бөбекжай-бақшасы
Жамбыл облысы
Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің
№37 "Бәйтерек" бөбекжай-бақшасы"
мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54-31-03
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-31-03
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Психологиялық тренинг "Менің денсаулығым"
21
февраль
2025

Психологиялық тренинг "Менің денсаулығым"

                                                                                                                      педагог-психолог А.С.Толеутаева


Психологиялық тренинг

"Менің денсаулығым"

Мақсаты: қауіпті жағдайларды тану қабілетін дамыту және шешім қабылдау дағдыларын жаттықтыру.

Тапсырмалар:

  1. Өз денсаулығына ұқыпты қарауды қалыптастыру;

  2. Салауатты өмір салтын ұстануға деген ынтаны арттыру;

  3. "Мен" позитивті имиджін қалыптастыру.

1. Қатысушыларды жылыту, психологиялық көңіл-күй

"Баршаның назарына" жаттығуы

Ойынның барлық қатысушыларына жүргізуші бір қарапайым тапсырманы орындауды ұсынады. Кез келген тәсілмен, әрине, физикалық әсерлер мен жергілікті апаттарға жүгінбей-ақ, біз басқалардың назарын аударуға тырысуымыз керек. Тапсырма күрделене түседі, өйткені ойынның барлық қатысушылары оны бір уақытта, шектеулі уақытта (1 минут) орындауға тырысады.

Әрі қарай қатысушылар кімнің және қандай қаражат есебінен жетістікке жеткенін талқылайды.

2. "Жоқ" деп айта білуді жаттықтыру блогы

Психолог: "Сонымен, біз өткен сабақта не істедік? (балалардың жауаптары) Шынында да, өткен сабақта біз әртүрлі қауіпті жағдайлар туралы әңгімелестік, мұндай жағдайларда "жоқ" деп айтуды үйрендік. Естеліктерімізді жаңартып, "Жоқ, жоқ, сұрама!" жаттығуына көшейік.

"Жоқ, жоқ, сұрама!" жаттығуы.

Қатысушылар екі тең кіші топқа бөлінеді (егер олардың саны тақ болса, жүргізуші де жаттығуға қатысады). Бір топшаның мүшелері сыртқа қараған шеңберге, екінші топшаның мүшелері үлкенірек диаметрлі шеңберге ортаға қаратып тұрады, осылайша олардың әрқайсысы ішкі шеңберден қатысушыға қарама—қарсы орналасады. Содан кейін сыртқы шеңберде тұрған қатысушылардың әрқайсысы өзіне қарама-қарсы тұрған адамға қандай да бір өтінішпен жүгінеді, ал ол одан бас тартады. Бұл ретте ол өзінің бас тартуының себептерін ақтауға, кешірім сұрауға, өтініштің орынсыздығын немесе оны орындаудың мүмкін еместігін түсіндіруге кіріспеуі керек. "Жоқ", "Өкінішке орай, қолымнан келмейді", "Жоқ, мен мұны істемеймін" деп жай ғана айту арқылы немесе басқа да осыған ұқсас сөз тіркестерін қолдану арқылы бас тарту керек. Осыдан кейін сыртқы шеңбер бір адамға ішкі шеңберге қатысты ауысады (яғни, жұптардың құрамы өзгереді), ал енді ішкі шеңберде тұрғандар келесі өтінішпен сыртқыға жүгінеді, ал олар бас тартады. Шеңбер басқа адамға ауысады, сыртқылар ішкі өтінішпен жүгінеді, осылайша 6-8 рет қайталанады. Мағынасы – қандай да бір себептерді ақтамай және түсіндірместен өтінішті орындаудан бас тарта алатынымызды көрсету. Сабақ соңында талқылау жүргізіледі.

3. Негізгі бөлім

"Ассоциациялар" жаттығуы

Тапсырма "тәуелділік", "тәуелсіздік", "салауатты өмір салты" сөздерін оқығанда ойға оралатын 2-3 сөзді атау үшін беріледі. Осыдан кейін қатысушылар жазылған ассоциацияларды шеңбер бойымен айтады, ал жүргізуші нұсқалар қайталанбауы үшін оларды жазып алады. Талқылау нәтижесінде баяндамашы ұсынылған бірлестіктерді қорытындылайды.

Бейнеролик көру "Наупок. Есірткінің әсері мен зияны". Бейнероликті талқылау.

"Денсаулықтың құрамдас бөліктері" жаттығуы

Сөз тіркестері бар карточкаларды алдын ала дайындаңыз: мобильді өмір салты; артық тамақтану; дұрыс тамақтану; түнгі өмір салты; жаман әдеттер; жаман әдеттерден бас тарту; күнделікті тәртіп; белсенді демалыс; жеткілікті ұйқы; түнде тамақтану; тағамдар; шынықтыру; жеке гигиена; жағымды эмоциялар; стресстік жағдайлар; айналадағы адамдарға, қоғамға, табиғатқа деген жоғары адамгершілік қатынас.

Бұл карточкалар тақтаға магниттермен бекітіледі. Педагог тақтаға салауатты өмір салтымен байланыстыра алатын мәлімдемелерді ғана оқып, қалдыруды ұсынады. Балалар оқиды және олардың кейбірін қалдыруды ұсынады. Қалған карточкалар тақтадан алынады (осы кезеңде талқылауға болады).

"Денсаулықты қалай нығайтуға болады?" жаттығуы.

Тренингке қатысушылар түрлі-түсті қарындаштар, фломастерлер мен бояулардың көмегімен денсаулықты нығайтудың өзіндік тәсілдерін салады.

4. Аяқтау

Соңында жүргізуші барлығынан шеңберге тұрып, қол ұстасып, жан дүниесінде қалуы мүмкін барлық жаман, жағымсыз нәрселерден арылу үшін барлық "негативтерді" ғарышқа жіберуді сұрайды. Команда бойынша қатысушылар бір-біріне жақындай бастайды, бірте-бірте қолдарын жоғары көтеріп, жоғары қарай созыла отырып, кенет үзіліп "У-у-у!".

Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив